Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy : evaluační nástroj hodnocení kvality inkluzivní školy

Chci si vypůjčit

Publikace je analýzou z již publikovaných evaluačních nástrojů a odborné literatury zabývající se tématem inkluze ve vzdělávání a je primárně určen pro potřeby základních škol v rámci České republiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Adamus, 1968-
Další autoři
Slezská univerzita. Centrum empirických výzkumů
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
75 stran ; 25 cm
Vydáno
Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Název z obálky
Pod názvem: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, Centrum empirických výzkumů
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7510-163-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1357.432
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1357.432