Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy
Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 465 stran ; 26 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Syntézy výzkumu vzdělávání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-7769-0
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Signatura |
---|---|---|---|---|---|
Jen do studovny |
volné | MZK | Sklad / do 1 hodiny | 3-1352.829 | |
Studovna |
volné | MZK | Studovna humanitních věd - 4.patro | 371 OBO | 3-1352.829 |
Měsíc |
volné | Vol.výběr | Absenční volný výběr - přízemí | 371 OBO | 3-1352.829 |
Měsíc |
volné | Vol.výběr | Absenční volný výběr - přízemí | 371 OBO | 3-1352.829 |