Marketingový nástroj Product Placement v českém prostředí

Chci si vypůjčit

Monografie je zaměřená na problematiku a charakteristiky využití marketigového nástroje "umístění produktu" v českém prostředí. Nabízí českým organizacím dosud chybějící postup a pravidla (v českém jazyce), která by se měla dodržovat při uplatnění tohoto nástroje.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Kramoliš, 1979-
Další autoři
Martina Kopečková, 1984-
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
145 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Žilina : Georg, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-8154-108-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1340.994