Marketingová komunikace

Chci si vypůjčit

Tento studijní materiál je určen pro studenty vyššího odborného studia (je použitelný i pro studium bakalářské) a pokrývá rozsah jednoho semestru. Neklade si za cíl poskytnout vyčerpávající informace v jednotlivých oblastech marketingové komunikace, ale spíše poskytnou základní, logický a ucelený přehled o této problematice.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Růžena Vorlová, 1970-
Typ dokumentu
Ostatní Počítačové nosiče
Fyzický popis
1 CD-ROM
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně : Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2014
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže
Požadavky na systém
Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader
ISBN
978-80-7454-374-6

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Jen do stud. periodik
volné Stud. periodik/2.patro Sklad / do 1 hodiny CDR2-1342.103