Marketingová komunikace
Tento studijní materiál je určen pro studenty vyššího odborného studia (je použitelný i pro studium bakalářské) a pokrývá rozsah jednoho semestru. Neklade si za cíl poskytnout vyčerpávající informace v jednotlivých oblastech marketingové komunikace, ale spíše poskytnou základní, logický a ucelený přehled o této problematice.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Ostatní Počítačové nosiče
- Fyzický popis
- 1 CD-ROM
- Vydáno
-
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně : Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín,
2014
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže
- Požadavky na systém
- Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader
- ISBN
- 978-80-7454-374-6