Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Chci si vypůjčit

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Soukal, 1983-
Další autoři
Jan Draessler, 1971-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2014
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5465-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1339.230
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1339.230