Strategie nákupu : krok za krokem

Chci si vypůjčit

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Radim Červený
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 155 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-414-8

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1313.386