Školní vzdělávání ve Švédsku
Chci si vypůjčit
Těžiště studie tvoří problémy, které se jeví jako zásadní ve švédském školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školního vzdělávání. Studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován
vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4 - 9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962 přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. Studie je určena výzkumníkům a odborníkům v oblasti vzdělávání, vyučujícím i studentům pedagogických fakult a dalších fakult připravujících učitele, představitelům Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky i dalším pracovníkům působícím ve státní správě zabývajícím se vzděláváním.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Další autoři
-
Věra Ježková, 1954-
Univerzita Karlova
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 190 s. : il. ; 21 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Karolinum,
2011
-
Vydání
- Vyd. 1.
-
Témata
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
-
ISBN
- 978-80-246-2021-3