Raná výuka cizích jazyků v České republice na konci 20. století
Publikace analyzuje populární názory na zavádění povinné rané výuky cizích jazyků do kurikula primární školy a konfrontuje je se zjištěními empirického výzkumu. Ukazuje se, že validita některých argumentů je zcela diskutabilní, zatímco platnost jiných je v českém prostředí silně omezena. Výsledky empirického výzkumu naznačují, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 131 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Paido,
2010
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7315-200-0