Autoevaluace školy - od teorie k praxi a výzkumu

Chci si vypůjčit

Obsahem teoretické části publikace je komparativní analýza teoretických východisek a metodologických přístupů k procesům evaluace a autoevaluace a možnosti jejich aplikovatelnosti do školské praxe. Teoretická pojetí jsou dále rozšířena o výsledky empirického výzkumu, jehož problémem bylo ověření modelu vlastního hodnocení školy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Alena Seberová, 1971-
Další autoři
Martin Malčík, 1964-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
133 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Ostravě : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
V tiráži vročení 2010
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7368-759-5
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius