Autoevaluace školy - od teorie k praxi a výzkumu
Obsahem teoretické části publikace je komparativní analýza teoretických východisek a metodologických přístupů k procesům evaluace a autoevaluace a možnosti jejich aplikovatelnosti do školské praxe. Teoretická pojetí jsou dále rozšířena o výsledky empirického výzkumu, jehož problémem bylo ověření modelu vlastního hodnocení školy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 133 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
V Ostravě :
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
V tiráži vročení 2010
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7368-759-5
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |