Autoevaluace školy - od teorie k praxi a výzkumu
Obsahem teoretické části publikace je komparativní analýza teoretických východisek a metodologických přístupů k procesům evaluace a autoevaluace a možnosti jejich aplikovatelnosti do školské praxe. Teoretická pojetí jsou dále rozšířena o výsledky empirického výzkumu, jehož problémem bylo ověření modelu vlastního hodnocení školy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 133 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
V Ostravě :
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
V tiráži vročení 2010
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7368-759-5
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1258.130 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1258.130 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1258.130 |