Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol : analytická studie - výsledky rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání
Tato analytická studie je součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. V rámci dílčího interního projektu jsme se v období let 2007–2009 zaměřili na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a na podmínky, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky
Část. tištěno napříč
Realizováno v rámci výzkumného záměru MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-4948-2