Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání

Chci si vypůjčit

Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Úžeji se zaměřuje na celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Bartoňová, 1965-
Další autoři
Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2009
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-5103-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1243.089
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
376 BAR 2-1243.089
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
376 BAR 2-1243.089
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
376 BAR 2-1243.089
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
376 BAR 2-1243.089