Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Úžeji se zaměřuje na … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 223 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-5103-4
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Signatura |
---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1243.089 | |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 BAR | 2-1243.089 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 BAR | 2-1243.089 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 BAR | 2-1243.089 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 BAR | 2-1243.089 |