Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]

Chci si vypůjčit

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Lošťáková, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-3155-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
005 LOŠ 3-1228.816
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
005 LOŠ 3-1228.816
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1228.816