Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů

Chci si vypůjčit

Model učitelského vzdělávání založený na didaktických znalostech obsahu je vstřícně přijímán zejména v oborových didaktikách. Společným jmenovatelem kapitol zařazených v této monografii je snaha formulovat teoretická východiska pro praktické aktivity směřující k rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Další autoři
Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
148 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2009
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
Část. přeloženo z němčiny
Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7315-176-8

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1219.831
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1219.831