Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami
Uváděné činnosti probíhají formou behaviorálních a kognitivně-behaviorálních intervencí, metodika je postavena na teoriích učení a chování. Při uplatňování intervencí hraje roli řada faktorů, z nichž klíčové jsou míra mentálního handicapu a míra symptomatiky poruch autistického spektra (PAS). Metodika strukturovaného učení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 405 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2008
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Speciální pedagogika (Portál)
- Témata
- Uživatelské určení
- Určeno především speciálním pedagogům v poradenských zařízeních a studentům speciální pedagogiky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7367-475-5
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
HSS 4p
|
376 ČAD | 2-1219.693 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 ČAD | 2-1219.693 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
376 ČAD | 2-1219.693 |