Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami

Chci si vypůjčit

Uváděné činnosti probíhají formou behaviorálních a kognitivně-behaviorálních intervencí, metodika je postavena na teoriích učení a chování. Při uplatňování intervencí hraje roli řada faktorů, z nichž klíčové jsou míra mentálního handicapu a míra symptomatiky poruch autistického spektra (PAS). Metodika strukturovaného učení celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Věra Čadilová, 1959-
Další autoři
Zuzana Žampachová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
405 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Speciální pedagogika (Portál)
Témata
Uživatelské určení
Určeno především speciálním pedagogům v poradenských zařízeních a studentům speciální pedagogiky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7367-475-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
376 ČAD 2-1219.693
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
376 ČAD 2-1219.693
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
376 ČAD 2-1219.693