Jak psát reklamní text

Chci si vypůjčit

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zdeněk Křížek, 1952-
Další autoři
Ivan Crha
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
220 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
3., aktualiz. a rozš. vyd.
Edice
Manažer. Marketing
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-2452-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Jen do studovny
volné MZK Sklad / do 1 hodiny 2-1204.622