Marketingový výzkum : distanční studijní opora

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři
Jana Stávková, 1947- , Anna Vaňová , Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita. Provozně ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela. Ekonomická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
114 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-239-7755-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1182.744