Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti

Chci si vypůjčit

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Roman Kozel, 1974-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
80-247-0966-X

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658.7/.8 KOZ 2-1157.741
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1157.741