Management : teorie a praxe v informační společnosti

Chci si vypůjčit

Vyhledávaná publikace systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání v podmínkách informační a "znalostní" společnosti. S úspěchem se využívá v podnikatelské praxi i při výuce na vysokých i středních školách a v manažerských kursech.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leo Vodáček, 1933-
Další autoři
Oľga Vodáčková, 1940-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
314 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2001
Vydání
4. rozš. vyd.
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.
ISBN
80-7261-041-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1086.366