Úvod do CRM v informační společnosti

Chci si vypůjčit

Úvod do problematiky řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). CRM a konkurenceschopnost. Procesy CRM, lidské zdroje a technologie. Návrh řešení CRM. Příklady funkcionality softwaru CRM.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Dohnal, 1943-
Další autoři
Miroslav Kučera
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta informatiky a statistiky
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
64 s., 35 l. : il. ; 29 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 2001
Vydání
Vyd. 1.
Témata
ISBN
80-245-0139-2
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
4-1082.291