Čítanka pro 5. ročník. [Díl 1]
Chci si vypůjčit
Model „Metodická příručka“ umožnil vytvořit pro děti publikaci maximálně vstřícnou po všech stránkách – graficky, tematicky i slovníkově. Učebnice je perfektně naladěna na dětské vnímání, nic nepatřičného v ní děti neruší. Podrobné metodické komentáře ke každé stránce učebnice, včetně výsledků cvičení i pracovních
postupů, jsou uvedeny v samostatné publikaci pro učitele. Učebnice je pojata jako pracovní – to má několik výhod. Výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do lákavější podoby tří tenčích sešitů. Cvičení a úkoly, které doprovázejí výklad, jsou pojaty aplikačně, děti rychle chápou, jak jim matematické a logické postupy pomohou v běžném životě. Učebnice tak pomocí dosahování očekávaných výstupů stanovených RVP přirozeně buduje a rozvíjí i klíčovékompetence.Pro děti, které v matematice najdou zalíbení, je připravena i speciální rozšiřující publikace Zajímavá matematika pro druháky.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Dagmar Dorovská, 1938-
-
Další autoři
-
Milada Varguličová
Vlasta Řeřichová, 1949-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 125 s. : il. ; 26 cm
-
Vydáno
-
Olomouc :
Prodos,
c1997
-
Témata
-
Popis jednotky
- V tir. náz.: Čítanka 5. - Bibliogr. s. 124-125
-
ISBN
- 80-85806-72-x
-
Navrhnout k digitalizaci
-
Navrhnout k digitalizaci