Kultura a masmédia v tržních podmínkách : veřejná podpora a alternativní zdroje financování

Chci si vypůjčit

Kultura a masmédia jako objekty ekonomické analýzy. Základní prvky ekonomického systému kultury a masmédií optikou ekonomické teorie. Kulturní politika státu - argumenty, zásady, faktory. Rozvoj české kultury a masmédií. Transformace institucionalizované kultury a masmédií u nás. Základní teze ekonomického modelu kultury a masmédií v celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bojka Hamerníková, 1951-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta financí a účetnictví
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
207 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
250 výt.
Uživatelské určení
Určeno pro studenty fakulty financí a účetnictví VŠE
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7079-857-2
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
1-1515.484
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 24 hodin
TK-0258.752
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 24 hodin
TK-0258.752