Chyba a učení : funkce chybného výkonu v učení a v jeho řízení
Podnětná práce nahlíží na chybný výkon jako na element učebního procesu, který přináší kladný poznávací ohlas, jestliže je správně identifikován, interpretován a korigován. Psychologický rozbor funkčnosti chyby uvádí také dovztahu k programované výuce a kybernetické pedagogice. Je celistvou, do hloubky jdoucí analýzou, která … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 244 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1971
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Knižnice psychologické literatury
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0662.036 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0061.190 |