Od teorie k praxi vyučování na střední všeobecně vzdělávací škole
Studie rozebírá kategorie cíle a jeho funkce ve vyučovacím procesu, zabývá se novou vnitřní jednotou obsahu a metod a seznamuje s řadou inovačních podnětů týkajících se modernizace vyučování. Pojednává o problémovém askupinovém vyučování, o využívání moderních technických pomůcek, o motivaci a modernizaci vyučovacího procesu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 209 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1978
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Pedagogická teorie a praxe
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Signatura |
---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0795.704 |
Prezenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0795.704 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0795.704 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0083.350 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0083.350 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0083.350 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0083.350 |