Od teorie k praxi vyučování na střední všeobecně vzdělávací škole

Chci si vypůjčit

Studie rozebírá kategorie cíle a jeho funkce ve vyučovacím procesu, zabývá se novou vnitřní jednotou obsahu a metod a seznamuje s řadou inovačních podnětů týkajících se modernizace vyučování. Pojednává o problémovém askupinovém vyučování, o využívání moderních technických pomůcek, o motivaci a modernizaci vyučovacího procesu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmila Skalková, 1924-2009
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
209 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1978
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogická teorie a praxe
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0795.704
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0795.704
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0795.704
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-0083.350
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-0083.350
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-0083.350
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-0083.350