Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům
Analytická studie z lingvistické pedagogiky je rozvržena do tří kapitol. V první se vymezuje pedagogická kategorie cíle vyučování cizím jazykům, osvětluje se její geneze v závislosti na společenských potřebách i pedagogických představách a vysvětlují se příčiny, proč jsou cíle cizojazyčného vyučování nestejně konkretizovány. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 108 s.
- Published
-
Brno :
Univerzita J.E. Purkyně,
1974
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Spisy Univerzity J.E. Purkyně v Brně. Filozofická fakulta ;
sv. 193
Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
In-house only
|
Loading…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0730.535 | ||||
Outside loan
|
Loading…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0730.535 | ||||
Outside loan
|
Loading…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0074.956 |