Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům

Get it

Analytická studie z lingvistické pedagogiky je rozvržena do tří kapitol. V první se vymezuje pedagogická kategorie cíle vyučování cizím jazykům, osvětluje se její geneze v závislosti na společenských potřebách i pedagogických představách a vysvětlují se příčiny, proč jsou cíle cizojazyčného vyučování nestejně konkretizovány. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Čestmír Liškař, 1920-1985
Document Type
Books
Physical Description
108 s.
Published
Brno : Univerzita J.E. Purkyně, 1974
Edition
1. vyd.
Series
Spisy Univerzity J.E. Purkyně v Brně. Filozofická fakulta ; sv. 193

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0730.535
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0730.535
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-0074.956