Začínající učitel : (některé pedagagogické problémy začínajících učitelů)
Základem publikace jsou výsledky šetření 141 začínajících učitelů, orientovaného především do tří oblastí: nástupní podmínky začínajících učitelů, uvádění začínajících učitelů a nedostatky v práci začínajících učitelů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 94 s.
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
1994
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
sv. 56
- Popis jednotky
- Dotisk 1995
- ISBN
- 80-210-0944-6
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1002.430 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1002.430 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
Stud. humanitních věd/4.patr
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1013.626 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1002.430 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1013.626 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-0121.670 |