Sociální a pedagogická komunikace ve škole
Teoretická studie pro pedagogy si všímá sociálně psychologické stránky pedagogického procesu jako jevu, na němž závisejí výchovné a vzdělávací výsledky.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 161 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1990
- Vydání
- 1.vyd.
- Edice
- Pedagogické a psychologické studie
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-04-21854-7
- Navrhnout k digitalizaci
- Navrhnout k digitalizaci
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-0954.732 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
316.77 MAR | PK-0112.695 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
316.77 MAR | PK-0112.695 |