Základní pravidla učení dovednostem
Autor zkoumá podstatu tzv. dovedností, tj. zcela nebo částečně zautomatizovaných složek naší vědomé činnosti, a snaží se nalézt nejvhodnější postup při jejich vytváření. Vychází od dovedností, které vznikají přirozeně, bez zásahu úmyslného učení, a srovnává je s těmi, které se vytvářejí vyučováním ve škole. Zjišťuje, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 41 s. : il. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
SPN,
1958
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učitelé o své praxi (Státní pedagogické nakladatelství)
- Témata
- Popis jednotky
- 5500 výt.
Práce z 2. ústř. pedagog. čtení 1957 - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: