Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem
Odborná monografie se zaměřuje na kompletní zpracování problematiky moderních forem marketingu, které nejsou náročné na kapitál a zároveň odrážejí současné potřeby malých a středních firem ve vysoce konkurenčním prostředí na domácích i zahraničních trzích. Čtenáři se dozví, jak se proměnilo malé a střední podnikání v … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 152 stran ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava : [Praha] :
Key Publishing s.r.o. ; Metropolitan University Prague Press,
2020
- Vydání
- Vydání: první
- Edice
- Monografie (Key Publishing)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7418-361-4
978-80-7638-018-9
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
|
||
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
||
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
106238 |