Michal Soukop

Politolog, interní doktorand Katedry politologie a evropských studií FF UP, specializace na občanské vzdělávání, politiky vzdělávání, lokální politiku a demokratické inovace.

Uloženo v:

Authority Details

Profese
politologové
Zdroj
www(PEDAGOGICKÁ KOMORA - Informace o pracovních skupinách a odborných týmech s účastí externistů, působících při ČŠI), cit. 23. 9. 2019
Typ dokumentu
Ostatní Informace o osobách
Publikace

MARC

LEADER 00000nz a2200000n 4500
001 jo20191050717
003 CZ PrNK
005 20190923135709.0
008 190923|n|aznnnaabn n a|a
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
100 1 |a Soukop, Michal  |7 jo20191050717 
370 |c Česko 
372 |a politologie  |a vzdělávací politika  |a lokální politika 
374 |a politologové 
375 |a muž 
377 |a cze 
670 |a www(PEDAGOGICKÁ KOMORA - Informace o pracovních skupinách a odborných týmech s účastí externistů, působících při ČŠI), cit. 23. 9. 2019  |b pracoviště 
670 |a Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková: Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : vsekundární analýza PIRLS 2016, 2019  |b autoritní forma 
670 |a www(KPES UPOL), cit. 23. 9. 2019  |b biografické údaje 
678 0 |a Politolog, interní doktorand Katedry politologie a evropských studií FF UP, specializace na občanské vzdělávání, politiky vzdělávání, lokální politiku a demokratické inovace. 
906 |a br20190923  |b maku 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001050717&local_base=AUT