Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Světlana Myslivcová, 1967-
Další autoři
Kateřina Maršíková , Pavla Švermová, 1979- , Vendula Macháčková , Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
210 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Vydáno
Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Vydání
1. vydání
Edice
Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ; svazek: 4.
Témata
Popis jednotky
Pořadové číslo svazku edice patrně chybně, správně pravděpodobně 5.
Uživatelské určení
Určeno pro odbornou veřejnost
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7494-382-9

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 000901315
003 CZ HkSVK
005 20180123072028.0
007 ta
008 180115s2017 xr a e 001|0 cze
015 |a cnb002964100 
020 |a 978-80-7494-382-9  |q (vázáno) 
040 |a BOA001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 005.95/.96  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Myslivcová, Světlana,  |d 1967-  |7 xx0004632  |4 aut 
245 1 0 |a Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /  |c Světlana Myslivcová, Kateřina Maršíková, Pavla Švermová, Vendula Macháčková 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 2017 
300 |a 210 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ;  |v svazek: 4. 
500 |a Pořadové číslo svazku edice patrně chybně, správně pravděpodobně 5. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
521 8 |a Určeno pro odbornou veřejnost 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a personální management  |7 ph115721  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
700 1 |a Maršíková, Kateřina  |7 xx0042587  |4 aut 
700 1 |a Švermová, Pavla,  |d 1979-  |7 xx0041832  |4 aut 
700 1 |a Macháčková, Vendula  |7 xx0154528  |4 aut 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Ekonomická fakulta  |7 kn20091006020  |4 pbl 
810 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Ekonomická fakulta.  |t Strategické řízení výkonnosti podniku 
990 |a BK 
996 # # |b 231040856664  |c A0-53243  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 015  |p DN  |h V331  |w 000901315  |z RE  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000901315.HKA50000901315000010 
910 |a HKA001  |b A0-53243