Zásady tvorby marketingové strategie

Chci si vypůjčit

V publikaci jsou stručně a výstižně popsány metody a techniky, které lze s úspěchem použít při koncipování marketingové podnikatelské filosofie.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Tomek, 1932-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
69 s.
Vydáno
Praha : Institut řízení, 1991
Vydání
2. vyd., V Institutu řízení 1.
Témata
ISBN
80-7014-035-6
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

MARC

LEADER 00000nam a22000001a 4500
001 000022553
003 CZ HkSVK
005 20160223145603.0
008 001227 1991 xr e cze
020 |a 80-7014-035-6 
040 |a HKA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Tomek, Jan,  |d 1932-  |7 jk01132702  |4 aut 
245 1 0 |a Zásady tvorby marketingové strategie /  |c Jan Tomek 
250 |a 2. vyd., V Institutu řízení 1. 
260 |a Praha :  |b Institut řízení,  |c 1991 
300 |a 69 s. 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
990 |a BK 
996 # # |b 231040025492  |c 724 519  |l SVKHK  |r Sklad - do 45 min.  |n 018  |w 000022553  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000022553.HKA50000022553000010 
910 |a HKA001  |b 724 519