Formativní hodnocení ve výuce
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2016
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-262-1001-6
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1377.097 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
HSS 4p
|
37.01/.02 STA | 2-1377.097 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
37.01/.02 STA | 2-1377.097 |