Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků

Chci si vypůjčit

Lidské poznávání je velice složitý proces, který může probíhat nejrozmanitějšími metodami a postupy. Mezi bezpočtem individuálních metod a individuálních postupů lidského poznávání zaujímá mimořádné důležité postavení metoda vědy. Pro každý vědní obor (pedagogickou vědu nevyjímaje) by měla být metoda vědy nástrojem poznávání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Chráska, 1942-
Další autoři
Ilona Kočvarová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
108 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2014
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogika
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7454-420-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1338.515