Sex v reklamě

Chci si vypůjčit

Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Vrtišková Nejezchlebová, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
Vydáno
Liberec : Bor, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Jazyky a texty
Témata
Popis jednotky
Část. tištěno napříč
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-86807-88-1
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius