Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Chci si vypůjčit

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Roman Kozel, 1974-
Další autoři
Lenka Mynářová
Hana Svobodová, 1956-2011
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
304 s. : il., portréty ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2011
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-3527-6
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius