Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

Chci si vypůjčit

Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
119 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7315-186-7
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius