Značka: od vize k vyšším ziskům

Get it

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Leslie De Chernatony, 1953-
Document Type
Books
Physical Description
xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
Published
Brno : Computer Press, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky
Bibliography
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-251-2007-1

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1232.593
Outside loan
Loading…
Vol.výběr
VV 1p
658 DEC 2-1232.593