CIMA - B : strategický marketingový management

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Hana Lošťáková, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
2 sv. : il. (některé barev.) ; 30 cm
Vydáno
V Praze : CIMA - Český institut pro marketing, [2007]
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Certifikované mimoškolní další vzdělávání marketing a prodej. Projekt CZ.04.3.07/3.2.01.2/2145
Z technických důvodů vydáno ve 2 sv.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-239-8387-6
Obsah
sv. 1. Výukové materiály. [430] s. -- sv. 2. Pokyny pro lektora a standardní odpovědi, doplňkové případové studie. [150] s.
Obsah:
  • sv. 1. Výukové materiály. [430] s.
  • sv. 2. Pokyny pro lektora a standardní odpovědi, doplňkové případové studie. [150] s.