Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Chci si vypůjčit

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-2439-3

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1206.065
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658.7/.8 KUM 2-1206.065