Politické kampaně, volby a politický marketing

Chci si vypůjčit

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Pavel Šaradín, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
142 s. ; 20 cm
Vydáno
V Olomouci : Periplum, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Studie a analýzy (Periplum)
Témata
Popis jednotky
"Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.
Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86624-36-5

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20081795256
003 CZ PrNK
005 20180407235012.0
007 ta
008 080307s2007 xr e 000 0 cze
015 |a cnb001795256 
020 |a 978-80-86624-36-5  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)228782081 
040 |a OLA001  |b cze 
041 1 |a cze  |b eng  |h eng  |h pol 
072 7 |a 32  |x Politika  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 32.019.5:659.1  |2 MRF 
080 |a 32.019.51  |2 MRF 
080 |a 324:342.849.2  |2 MRF 
080 |a 324  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (082)  |2 MRF 
245 0 0 |a Politické kampaně, volby a politický marketing /  |c sestavil Pavel Šaradín 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a V Olomouci :  |b Periplum,  |c 2007 
300 |a 142 s. ;  |c 20 cm 
490 1 |a Studie a analýzy ;  |v sv. 6 
500 |a "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l. 
500 |a Část. přeloženo z angličtiny a polštiny? 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a Anglická resumé 
650 0 7 |a politický marketing  |7 ph337764  |2 czenas 
650 0 7 |a politická kampaň  |7 ph297032  |2 czenas 
650 0 7 |a volební kampaň  |7 ph136612  |2 czenas 
650 0 7 |a volby  |7 ph116629  |2 czenas 
650 0 9 |a political marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a political campaigns  |2 eczenas 
650 0 9 |a election campaign  |2 eczenas 
650 0 9 |a elections  |2 eczenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
655 7 |a sborníky  |7 fd163935  |2 czenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
655 9 |a miscellanea  |2 eczenas 
700 1 |a Šaradín, Pavel,  |d 1969-  |7 jo20000076091  |4 com 
830 0 |a Studie a analýzy (Periplum)  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:248ea7d0-002c-11e8-b1a1-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 2-1199.858 
990 |a BK 
991 |b 200804  |c NOV 
995 |a 01 
996 6 |b 2610339021  |c 2-1199.858  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 20  |p p.v.  |w 000890378  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000890378.MZK50000890378000010 
996 7 |b 2610342830  |c 2-1199.858  |l Vol.výběr  |r VV 0p  |n 61  |p kup  |h 324 POL  |w 000890378  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000890378.MZK50000890378000020