Základy společenského chování a jednání pracovníků cestovního ruchu s obchodními partnery a účastníky služeb

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vladimír Hochman
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Obchodní fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
83 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1988
Vydání
2. vyd.
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

MARC

LEADER 00000nam a22000002a 4500
001 000876397
003 CZ BrMZK
005 20071121102201.0
007 ta
008 071121s1988 xr er|||||||||||cze d
015 |a cnb000046287 
035 |a (OCoLC)39405608 
040 |a BOA001  |b cze 
080 9 |a 394.9(075.8) 
080 9 |a 395(075.8) 
080 9 |a 378.633 
100 1 |a Hochman, Vladimír  |7 jk01041611  |4 aut 
245 1 0 |a Základy společenského chování a jednání pracovníků cestovního ruchu s obchodními partnery a účastníky služeb /  |c Vladimír Hochman a kolektiv 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Praha :  |b Státní pedagogické nakladatelství,  |c 1988 
300 |a 83 s. 
550 |a Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze, Obchodní fakulta 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Obchodní fakulta  |7 kn20010724940 
910 |a BOA001  |b 4-0938.067 
964 |a Chování společenské - učebnice - školy vysoké 
990 |a BK 
991 |b 200711 
996 7 |b 2619256664  |c 4-0938.067  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 1  |w 000876397  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000876397.MZK50000876397000010