Sociologie pro ekonomy a manažery
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 287 stran ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2006
- Vydání
- 2., přepracované a rozšířené vydání
- Edice
- Manažer
Management (Grada) - Témata
- Popis jednotky
- Na rubu titulní stránky uvedeno chybně: první vydání
V roce 2007 dotisk - Uživatelské určení
- Určeno vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 80-247-1705-0
978-80-247-1705-0