Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení : rozvoj vnímání a poznávání

Chci si vypůjčit

Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a stručně vysvětluje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Věra Pokorná, 1939-2016
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
153 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2000
Vydání
Vyd. 2.
Edice
Speciální pedagogika (Portál)
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.
ISBN
80-7178-248-3
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000466718
003 CZ BrMZK
005 20110624102722.0
007 ta
008 010907s2000 xr e f cze d
015 |a cnb000783570 
020 |a 80-7178-248-3 
035 |a (OCoLC)44526459 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.2-056.49  |2 MRF 
080 |a 159.922.7  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Pokorná, Věra,  |d 1939-2016  |7 jn99240000889  |4 aut 
245 1 0 |a Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení :  |b rozvoj vnímání a poznávání /  |c Věra Pokorná 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2000 
300 |a 153 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Speciální pedagogika 
500 |a Bibliogr. 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a problémové děti  |7 ph115884  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie dítěte  |7 ph117256  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2 czenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
830 0 |a Speciální pedagogika (Portál)  |0 s 
910 |a BOA001  |b 2-1070.187 
990 |a BK 
991 |f 376 POK 
996 6 |b 2610110687  |c 2-1070.187  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 8  |p p.v.  |w 000466718  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000466718.MZK50000466718000010