Hodnocení v současné škole : východiska a nové metody pro praxi
Známkovat žáky, nebo ne? Hodnotit slovně? A pokud známkovat, tedy jak? O podobu hodnocení, které by dětem více pomáhalo, než škodilo, se vedou spory již řadu let. Přesto je Slavíkova kniha prvním opravdu komplexním a vyváženým přehledem teoretických východisek i nových metod (netestového) školního hodnocení. Autor uvádí nejdůležitější … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 190 s. ; 23 cm
- Published
-
Praha :
Portál,
1999
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Pedagogická praxe (Portál)
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovníček
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7178-262-9
Destination | Accessibility | Link | Link source |
---|---|---|---|
Digital library | DNNT: Available for registered | Digitalizovaný dokument | National Digital Library |
Digital library | DNNT: Available for registered | Digitalizovaný dokument | Moravian Library in Brno - Kramerius |