Hypotetický model optimálních proporcí základního, rozšiřujícího a prohlubujícího učiva v odborném výcviku : dílčí metodologická studie

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Vlášek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
60 s.
Vydáno
Praha : Výzkumný ústav odborného školství, 1978
Vydání
1.vyd.
Edice
Publikace Výzkumného ústavu odborného školství.
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

MARC

LEADER 00000nam a22000002a 4500
001 000042501
003 CZ BrMZK
005 20080218132050.0
008 951201s1978 xr f 000 cze d
015 |a cnb000420843 
035 |a (OCoLC)6377382 
040 |a BOA001  |b cze 
100 1 |a Vlášek, Karel  |7 ola2009488337  |4 aut 
245 1 0 |a Hypotetický model optimálních proporcí základního, rozšiřujícího a prohlubujícího učiva v odborném výcviku :  |b dílčí metodologická studie /  |c Karel Vlášek 
250 |a 1.vyd. 
260 |a Praha :  |b Výzkumný ústav odborného školství,  |c 1978 
300 |a 60 s. 
490 1 |a Publikace Výzkumného ústavu odborného školství. [Řada] T 
830 0 |a Publikace Výzkumného ústavu odborného školství.  |n [Řada] T 
910 |a BOA001  |b PK-N-0019.729 
964 |a Učivo - proporce - modely 
964 |a Výcvik odborný - učivo - modely - rozbory 
990 |a BK 
996 7 |b 3119987234  |c PK-N-0019.729  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 0  |w 000042501  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000042501.MZK50000042501000010