Začínající učitel : (některé pedagagogické problémy začínajících učitelů)
Základem publikace jsou výsledky šetření 141 začínajících učitelů, orientovaného především do tří oblastí: nástupní podmínky začínajících učitelů, uvádění začínajících učitelů a nedostatky v práci začínajících učitelů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 94 s.
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
1994
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
sv. 56
- Popis jednotky
- Dotisk 1995
- ISBN
- 80-210-0944-6
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |