Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

Get it

Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Růžena Lukášová, 1958-
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
Document Type
Books
Physical Description
118 s. : il., tab.
Published
Brno : Masarykova univerzita, 2009.
Edition
1. vyd.
Subjects
Item Description
GAČR č. 402/07/1486
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5112-6

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
F 141475