Psychologie reklamy

Get it

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Document Type
Books
Physical Description
360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Published
Praha : Grada Publishing, 2023
Edition
5., rozšířené a aktualizované vydání
Series
Expert (Grada)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3654-4

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Charles University - Faculty of Arts Library
Academy of Performing Arts in Prague - Libraries
Charles University - Faculty of Social Sciences - Central Library
Charles University - Faculty of Humanities - Library
JABOK - The Institute of Social Pedagogy and Theology - Library
Brno University of Technology - Central Library
Masaryk University - Faculty of Social Studies - Central Library Brno
Municipal Library in Bruntal
University of West Bohemia - University Library - Economic Library in Cheb
EKOKNV1255
Municipal Library Aš
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
Municipal Library in Cesky Tesin
Municipal Centre of Culture - Municipal Library in Susice
Technical University of Liberec - University Library
A 108083
University of Ostrava - University library
C46502
VSB - Technical University of Ostrava - Central Library
297414
Ostrava City Library
University Library of the University of Pardubice
111635
Jan Evangelista Purkyne University - Research Library Ústí nad Labem
Tomas Bata University in Zlín - Library