Image a firemní identita

Chci si vypůjčit

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jiří Mikeš, 1942-
Jan Binar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2020
Vydání
2., aktualizované a rozšířené vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-271-2841-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 104448
Městská knihovna Žatec
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace - Městská knihovna Nový Jičín
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
294210
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
102483
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV15678
Městská knihovna Prachatice
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna